مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 08:052021-04-20اقتصادي

دشمن دنبال قحطی در ایران بود/ کالاهای ضروری در گمرکات نماند


در سه سال گذشته دشمنان این سرزمین با جنگ اقتصادی به دنبال ایجاد قحطی در کشور بودند اما دولت با تأمین و توزیع کافی و فراوان کالا در کشور اجازه نداد خواسته دشمن محقق شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، دویست و نوزدهمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور برگزار شد.

در این جلسه وزیر جهاد کشاورزی و قائم مقام وزارت صنعت، معدن و تجارت، گزارشی از میزان تولید محصولات کشاورزی با توجه به کاهش میزان بارندگی در سال آبی جاری و آغاز خرید تضمینی گندم ارائه کردند.

رییس جمهور با اشاره به اقدامات و تلاش دولت برای خودکفایی در تولید گندم تصریح کرد: دولت تدبیر و امید همزمان با افزایش تحریم ها و فشارهای مالی، با اتخاذ سیاست های حمایتی از جمله افزایش نرخ خرید تضمینی در طول هشت سال گذشته، دستیابی به خوداتکایی و حفظ امنیت غذایی در تولید محصول راهبردی گندم را ایجاد کرد که این رویکرد در سال جاری نیز به یاری خدا تداوم خواهد یافت.

روحانی ادامه داد: دولت با وجود خشکسالی های پی در پی، کاهش بارندگی ها، افت آبخوان ها و نشست دشت ها این امکان را پیدا کرد تا در جهت سیاست های اقتصاد مقاومتی، اعلام به موقع نرخ خرید تضمینی، تعیین قیمت مناسب خرید تضمینی، اجرای برنامه افزایش تولید، تأ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن دنبال قحطی در ایران بود/ کالاهای ضروری در گمرکات نماند

دشمن دنبال قحطی در ایران بود/ کالاهای ضروری در گمرکات نماند