مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 08:052021-04-20سياسي

امکان رفع کلیه تحریم های ناقض برجام در کوتاه مدت


قرنطینه مفهوم وسیعی دارد، باید منظور را متوجه شویم.

دنیا هم الگوهای متفاوت دارد با این وصف و با هر نوع الگو این اپیدمی با توجه به موتاسیون ویروس موج های جدیدی در جهان ایجاد کرده است حتی بدتر از ایران.

- سخنگوی دولت یکی از عوامل پیک چهارم کرونا را عدم رعایت پروتکل ها دانست و گفت: امروز برخی مسئولان وزارت بهداشت معتقدند که رفتارها و خریدهای شب عید موجب تسری ویروس شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، علی ربیعی سخنگوی دولت صبح امروز (سه شنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با اشاره به روز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و روز ارتش اظهار کرد: پنجشنبه ی پیش رو روز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و یکشنبه گذشته هم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

ربیعی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در 40 سال اخیر به عنوان دو بال حفظ تمامیت ارضی ایران عزیز کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشته اند.

وی افزود: قهرمانان ملی ما از هر دو نهاد فداکار، از شهید صیاد شیرازی تا شهید قاسم سلیمانی، امروز مورد احترام ملت قرار دادند، نهاد و آموزه ای از رشادت و از خودگذشتگی برای همه ی ایرانیان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان رفع کلیه تحریم های ناقض برجام در کوتاه مدت

امکان رفع کلیه تحریم های ناقض برجام در کوتاه مدت