مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 08:052021-04-20ورزشي

2 ثانیه تا رویای حضور در المپیک


پژمان یارولی دونده 800 متر ایران با رکوردی که اخیرا در رقابت های بین المللی دوومیدانی جام امام رضا(ع) برجای گذاشت، تنها دو ثانیه برای کسب سهمیه المپیک 2020 فاصله دارد تا یک رخداد تاریخی را در دوومیدانی کرمانشاه رقم بزند.

- ایسنا/کرمانشاه پژمان یارولی دونده 800 متر ایران با رکوردی که اخیرا در رقابت های بین المللی دوومیدانی جام امام رضا(ع) برجای گذاشت، تنها دو ثانیه برای کسب سهمیه المپیک 2020 فاصله دارد تا یک رخداد تاریخی را در دوومیدانی کرمانشاه رقم بزند.

این دونده ملی پوش کرمانشاهی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به رکوردش در رقابت های بین المللی جام امام رضا(ع)، اظهار کرد: در این رقابت ها که جنبه کسب سهمیه المپیک را داشت، رکورد یک دقیقه و 47 ثانیه و 89 صدم ثانیه را ثبت کردم که تنها حدود دو ثانیه با رکورد ورودی المپیک فاصله دارد.

وی تصریح کرد: برای اینکه ورودی المپیک را کسب کنم، باید رکورد حدود یک دقیقه و 46 ثانیه را در رقابت های ورودی آینده ثبت کنم که همه تلاشم را در تمرینات بکار گرفته ام که این رویا تحقق پیدا کند.

این دونده 800 متر ایران اضافه کرد: البته تاکنون در تمریناتم بارها رکورد ورودی المپیک را ثبت کرده ام، اما باتوجه به شرایطی که از نظر استرس مسابقه، وضعیت آب و هوایی کشور میزبان و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 ثانیه تا رویای حضور در المپیک

2 ثانیه تا رویای حضور در المپیک