مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 08:002021-04-20اجتماعي

ذرات معلق در یک سال 5 میلیون بیشتر از کووید 19 قربانی گرفت


عضو شورای شهر تهران با اشاره به سبقت آلودگی هوا بر کرونا گفت: ذرات معلق در یک سال 5 میلیون بیشتر از کووید 19 قربانی گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، زهرا نژادبهرام عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورا درباره وضعیت جسته و گریخته تعطیلند.

وی افزود: از طرفی ادارات فعالند و خودروها در حال فعالیت و شهر معنی قرنطینه را به سخره گرفته و به نظرم باید اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه هماهنگی بین رؤسای قوا باید انجام شود تا بتوان این بحران را مدیریت کرد، گفت: باید عزم جزم در انجام قرنطینه در تهران و برخی از دیگر شهرها داشته باشیمو اعمال محدودیت ها در تهران ضروری است.

آلودگی هوا سالانه جان بیش از 7 میلیون نفر را در دنیا می گیرد همچنین زهرا صدراعظم نوری در صحن امروز در نطق پیش از دستور خود به مناسبت روز زمین پاک گفت: ایران جامع ترین قانون محیط زیستی را دارد و باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

  سازمان حفاظت محیط زیست و صرفه جویی کنند.

وی بیان داشت: این روزها بسیاری از کارهای ما از طریق فضای مجازی انجام می شود، استفاده درست و منطقی از اینترنت در کاهش انتشار گازهای گلخانه ای تاثیر گذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذرات معلق در یک سال 5 میلیون بیشتر از کووید 19 قربانی گرفت

ذرات معلق در یک سال 5 میلیون بیشتر از کووید 19 قربانی گرفت