مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 08:002021-04-20سياسي

روحانی: کالاهای ضروری مردم به هیچ وجه در گمرکات کشور معطل نماند


اقتضای شرایط ویژه کشور این است که کالاهای ضروری مردم و مواد اولیه کارخانجات به هیچ وجه و بدون دلیل در گمرکات کشور معطل نماند و می بایست مطابق بر ضوابط مشخص در اسرع وقت ترخیص شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، دویست و نوزدهمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به ریاست حجت الاسلام به دنبال ایجاد قحطی در کشور بودند، دولت با تامین و توزیع کافی و فراوان کالا در کشور اجازه نداد این خواسته دشمن محقق شود.

رییس جمهور با اشاره به نقش محوری تامین مواد اولیه کارخانجات در تولید و معیشت مردم اظهار داشت: رعایت ضوابط و طی مراحل قانونی نباید بهانه ای برای تعلل و زمان بر شدن ترخیص کالا شود.

در ادامه جلسه پس از ارائه گزارشی از روند تامین و تولید واکسن در کشور، رییس جمهور با تصریح بر این نکته که تامین و تولید واکسن و واکسیناسیون مردم اولویت نخست کاری دولت است، گفت: امروز واکسیناسیون گسترده و حداکثری برای حراست از سلامت مردم، در راس همه برنامه ها و اقدامات دولت قرار دارد.

روحانی افزود: با وجود فشارها و تنگناهای تامین مالی ناشی از جنگ اقتصادی و تحریم های غیرانسانی دشمن، بخش های مختلف دولت تلاش کرده اند با وجود محدودیت هایی نظیر کمبود واکسن در جهان و تقاضای بالا از سوی همه کشورها، سایر موانع را از مسیر تامین واکسن برطرف کنند و با همکاری و همراهی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: کالاهای ضروری مردم به هیچ وجه در گمرکات کشور معطل نماند

روحانی: کالاهای ضروری مردم به هیچ وجه در گمرکات کشور معطل نماند