مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 07:552021-04-20سياسي

تمامی مراکز رشد کهگیلویه و بویراحمد دارای شرکت دانش بنیان شدند


رییس پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با دانش بنیان شدن یکی از شرکت های زیر مجموعه مرکز رشد دهدشت، تمامی مراکز رشد استان دارای شرکت دانش بنیان شدند و توازنی نسبی در توزیع این شرکت ها در استان برقرار شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با دانش بنیان شدن یکی از شرکت های زیر مجموعه مرکز رشد دهدشت، تمامی مراکز رشد استان دارای شرکت دانش بنیان شدند و توازنی نسبی در توزیع این شرکت ها در استان برقرار شد.

سید شمس الدین هاشمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: در نخستین سال فعالیت مرکز رشد دهدشت، شرکت پیشگام فناوران موفق امید توانست شرایط لازم برای پیوستن به دانش بنیان های کشور را کسب کند.

وی تصریح کرد: شرکت پیشگام فناوران موفق امید، نهمین شرکت دانش بنیان استان است و در حال حاضر تمامی شهرستان های بزرگ استان دست کم یک شرکت دانش بنیان دارند که توازن برقرار شده است.

وی اظهار کرد: کمتر از یک سال از آغاز فعالیت مرکز رشد دهدشت می گذرد و این مرکز بهمن ماه 99 به صورت رسمی افتتاح شد.

رییس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: پارک علم و فناوری استان فعالیت خود را اسفند ماه سال 97 با 2 شرکت دانش بنیان و 14 واحد فناور آغاز کرد و حالا 9 شرکت دانش بنیان و 44 واحد فناور در پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی مراکز رشد کهگیلویه و بویراحمد دارای شرکت دانش بنیان شدند

تمامی مراکز رشد کهگیلویه و بویراحمد دارای شرکت دانش بنیان شدند