مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 07:452021-04-20بين الملل

پویش کمک به زندانیان ایرانی نیازمند در خارج از کشور


سازمان جوانان حقوق بشر به مناسبت ماه مبارک رمضان، پویش کمک به زندانیان ایرانی نیازمند در خارج از کشور را با شعار شأن ایرانی زندانی شدن نیست برگزار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امین انصاری دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر در نشست خبری طی درخواستی از هموطنان ایرانی در اقصی نقاط جهان گفت: هموطن آیا اطلاع دارید که برخی از ایرانیان به جهت عدم اطلاع از قوانین ورود و اقامت غیرمجاز سایر کشورها و همچنین به جهت مخدر دانستن بسیاری از اقلام دارویی همانند: استامینوفن کدیین، شربت اکسپکتورانت، داروهای آرامش بخش دیاز پام، اکساز پام و…در این کشورها، بیگناه بازداشت و به حبس های طولانی مدت محکوم می شوند.

دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر گفت: آیا می دانید برخی از ایرانیان نیز با به همراه داشتن چند گرم مواد مخدر برای مصارف شخصی متهم به نقل و انتقال و ورود مواد مخدر شده و به مجازات های سنگین محکوم می گردند.

انصاری افزود: درد آور آنست که در بسیاری از زندان های خارج از کشور برخلاف زندان های ایران، کلیه هزینه های ضروری از جمله تهیه وسایل شخصی (لوازم بهداشتی و دارویی و درمان) و حتی رفع نیازهای خورد و خوراک شخصی برعهده زندانیان می باشد.

آنها غالباً مکلف به پرداخت هزینه آب، برق و تلفن در زندان می باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش کمک به زندانیان ایرانی نیازمند در خارج از کشور

پویش کمک به زندانیان ایرانی نیازمند در خارج از کشور