مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 07:352021-04-20پزشكي

«غذا سلامت زندگی» را از رادیو دنبال کنید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه رادیویی غذا سلامت زندگی کاری از گروه تغذیه و سلامت شبکه رادیویی سلامت است که از شنبه تا سه شنبه از ساعت 13: - برنامه رادیویی غذا سلامت زندگی به تهیه کنندگی سولماز عطایی با محوریت تغذیه و صنایع غذایی روانه آنتن رادیو سلامت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه رادیویی غذا سلامت زندگی کاری از گروه تغذیه و سلامت شبکه رادیویی سلامت است که از شنبه تا سه شنبه از ساعت 13:30 پخش می شود که روز های زوج به موضوع تغذیه اختصاص دارد و روز های فرد به صنایع غذایی می پردازد.

در این برنامه که کارشناس محور است دکترای تغذیه که عضو هیات علمی دانشگاه هستند، حضور دارند و درباره مباحث مختلف تغذیه و سلامتی صحبت می کنند.

همچنین در این برنامه فواید ویتامین ها، طریقه نگهداری مواد غذایی و .

هم آموزش داده می شود.

در واقع برنامه با محوریت آموزش به شنوندگان روانه آنتن می شود.

بخشی از برنامه غذا سلامت زندگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای مردمی اختصاص دارد و کارشناسان به سوالات مردم پاسخ می دهد.

این برنامه رادیویی به گفته تهیه کننده در ایام ماه رمضان با محوریت تغذیه و سلامتی در این ایام پخش می شود و روز شنبه چهارم اردیبهشت به این موضوع می پردازد که ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«غذا سلامت زندگی» را از رادیو دنبال کنید

«غذا سلامت زندگی» را از رادیو دنبال کنید