مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 07:302021-04-20بين الملل

پوتین رهبری حزب کمونیستی کوبا را به دیاز-کانل تبریک گفت


رییس جمهوری روسیه رسیدن به مقام رهبری حزب کمونیست کوبا را به میگوئل دیاز کانل ، همتای کوبایی خود تبریک گفت و از مشارکت دوجانبه استراتژیک تمجید کرد.

- پوتین رهبری حزب کمونیستی کوبا را به "دیاز-کانل" تبریک گفت رییس جمهوری روسیه رسیدن به مقام رهبری حزب کمونیست کوبا را به "میگوئل دیاز کانل"، همتای کوبایی خود تبریک گفت و از مشارکت دوجانبه استراتژیک تمجید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اسپوتنیک، نمایندگان حزب کمونیستی کوبا روز دوشنبه دیاز-کانل را به عنوان دبیر اول کمیته مرکزی حزب انتخاب کرده و وی را جایگزین رائول کاسترو کردند که بازنشستگی خود را از جایگاه قدرتمندش اعلام کرد.

در پیغام ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه که توسط کرملین منتشر شده، آمده است: جناب آقای دیاز-کانل، لطفاً تبریکات صمیمانه من را بابت انتخاب در سمت دبیر اول کمیته مرکزی حزب کمونیستی کوبا پذیرا باشید.

رییس جمهور روسیه یادآور شد تصمیم نمایندگان، تأییدی بر اعتبار سیاسی دیاز-کانل و نیز به رسمیت شناختن ویژگی های او برای میهن بوده است.

پوتین اظهار کرد: ما به شدت قدردان مشارکت استراتژیک خود با کوبا هستیم.

انتظار دارم از طریق تلاش مشترک، از توسعه بیشتر گفت وگوی دوجانبه سازنده و همکاری چندجانبه سودمند به نفع مردممان، اطمینان حاصل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین رهبری حزب کمونیستی کوبا را به دیاز-کانل تبریک گفت

پوتین رهبری حزب کمونیستی کوبا را به دیاز-کانل تبریک گفت