مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 07:152021-04-20اقتصادي

دلیل عدم فروش خودروهای وارداتی متروکه در سرزمین اصل


در حالی سازمان اموال تملیکی طی توافقی تصمیم به واگذاری 1500 خودرو وارداتی متروکه در مناطق آزاد گرفته و این پیشنهاد در جریان بررسی قرار دارد که مسئولان مربوطه می گویند برخی محدودیت ها مانع از فروش این خودروها در سرزمین اصلی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اخیرا مکاتباتی بین سازمان اموال تملیکی و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد در رابطه با تعیین تکلیف 1500 خودروی متروکه تحت اختیار سازمان اموال تملیکی قرار دارد، صورت گرفت و این سازمان پیشنهاد فروش و شماره گذاری این خودروها در مناطق آزاد را ارائه کرد که ظاهرا با استقبال همراه شد.

در ادامه طی مکاتبه دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد با معاون اول رییس جمهور، موضوع اصلاح مصوبه 1396 در رابطه با مستثنی شدن این واگذاری از ممنوعیت ها و محدودیت های واردات خودرو مطرح شد.

اما اینکه جریان این واگذاری چیست و چرا در داخل فروش نمی رود موضوعی است که میر معینی - معاون فروش و بهره برداری سازمان اموال تملیکی - در مورد آن به ایسنا توضیحاتی ارائه کرده است.

جریان پیشنهاد واگذاری خودروها در مناطق آزاد وی با اشاره به الزام ماده 8 قانون تاسیس سازمان اموال تملیکی مبنی بر تعیین تکلیف اموال در اختیار طی یکسال گفت: شماره گذاری خودروهای دپوشده در سازمان اموال تملیکی با محدودیت هایی مواجه و امکان تعیین تکلیف آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل عدم فروش خودروهای وارداتی متروکه در سرزمین اصل

دلیل عدم فروش خودروهای وارداتی متروکه در سرزمین اصل