مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 07:052021-04-20اقتصادي

برخی استانداردهای 85گانه خودروسازی تعلیق شد


رییس سازمان ملی استاندارد از تعلیق برخی استانداردهای 85گانه خودرویی خبر داد و گفت: در حال حاضر 76 مورد از استانداردهای 85گانه صنعت خودروسازی رعایت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، غلامرضا شریعتی در یک نشست خبری با بیان اینکه به منظور رشد صنعت خودروسازی ، اجرای استانداردهای 85گانه به تایید شورای عالی استاندارد رسیده بود، اظهار داشت: به دلیل مسائل ناشی از تحریم ها، اجرای برخی از این استانداردها تعلیق شده و در حال حاضر بیش از 76 مورد از استانداردهای 85گانه در صنعت خودروسازی رعایت و اجرایی می شود.

وی تصریح کرد: ما تاییدیههای آزمایشگاه های اروپایی را در مورد رعایت این استانداردها از خودروسازان طلب می کنیم و آنها نیز در حال وفق دادن خودشان هستند.

البته انتظار ما این است که خودروسازان در اجرای استانداردها از ما جلوتر باشند، چرا که در دنیا، خودروسازان در اجرای استانداردها جلوتر از استانداردهای ملی خود هستند و ما نیز این موضوع را به خودروسازان اعلام کرده ایم.

شریعتی ادامه داد: ما به خودروسازان سخت می گیریم و این موضوع گامی در جهت تقویت تولید است و باعث می شود، خودروسازان بتوانند صادرات و ارزآوری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی استانداردهای 85گانه خودروسازی تعلیق شد

برخی استانداردهای 85گانه خودروسازی تعلیق شد