مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 06:452021-04-20ورزشي

نقش ویژه امید عالیشاه و مهدی ترابی مقابل گوا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حضور دو بازیکن پرسپولیس در جدول بیشترین ارسال پاس های کلیدی در لیگ قهرمانان آسیا، خیال یحیی گل محمدی را بابت ایجاد موقعیت روی دروازه حریفان راحت کرده است.

- امید عالیشاه و مهدی ترابی در صورتی که هم زمان در ترکیب اصلی حاضر باشند، موقعیت سازی پرسپولیس چند برابر افزایش پیدا می کند به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حضور دو بازیکن پرسپولیس در جدول بیشترین ارسال پاس های کلیدی در لیگ قهرمانان آسیا، خیال یحیی گل محمدی را بابت ایجاد موقعیت روی دروازه حریفان راحت کرده است.

پیش تر و به ویژه در فصل گذشته حضور هرکدام از این دو بازیکن در ترکیب باعث نیمکت نشینی دیگری می شد و براساس همین تجربه با بازگشت ترابی پیش بینی شد عالیشاه باز هم به نیمکت بازخواهد گشت اما این بار گل محمدی با توجه به آمادگی این روزهای عالیشاه از هر دو بازیکن به صورت همزمان در ترکیب مقابل الریان استفاده کرد و نتیجه اش هم خلق موقعیت های فراوان روی دروازه حریفان بوده است.

پرسپولیس امشب در صورت حضور این دو بازیکن در ترکیب اصلی می تواند موقعیت های زیادی را روی دروازه گوا ایجاد کند و باید دید مهاجمان پرسپولیس از این موقعیت ها چطور استفاده خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش ویژه امید عالیشاه و مهدی ترابی مقابل گوا

نقش ویژه امید عالیشاه و مهدی ترابی مقابل گوا