مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 06:352021-04-20سياسي

امسال برنامه ای برای راهپیمایی خودرویی در روز قدس نداریم


قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: با آغاز موج جدید بیماری کرونا در این هفته ها دغدغه عادی انگاری شرایط وجود دارد بنابراین هیچ برنامه ای برای راهپیمایی خودرویی نداریم و برنامه های ما بر فعالیت های به جز راهپیمایی متمرکز شده است.

- قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: با آغاز موج جدید بیماری کرونا در این هفته ها دغدغه عادی انگاری شرایط وجود دارد بنابراین هیچ برنامه ای برای راهپیمایی خودرویی نداریم و برنامه های ما بر فعالیت های به جز راهپیمایی متمرکز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نصرت الله لطفی صبح امروز در نشست هماهنگی روز قدس با بیان اینکه روز جهانی قدس میراث گرانبهای امام خمینی (ره) بوده که برگرفته از دین اسلام و انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: روز قدس محور وحدت آزادی خواهان جهان در دفاع از مردم مظلوم فلسطین است.

وی در ادامه افزود: در این چهل سال بزرگداشت روز قدس همواره مورد تاکید بزرگان نظام بوده و هست که البته سال گذشته و امسال این مراسم تحت تاثیر بیماری کرونا بوده است اما این مراسم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و جهانیان و مردم فلسطین از ایران به عنوان پرچمدار حمایت از قدس انتظار خاصی دارند.

لطفی با بیان اینکه حضور ایران در منطقه علاوه بر دفاع از مظلومان، پشتوانه ای برای دفاع از امنیت ملی کشور است، تصریح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال برنامه ای برای راهپیمایی خودرویی در روز قدس نداریم

امسال برنامه ای برای راهپیمایی خودرویی در روز قدس نداریم