مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 06:302021-04-20سياسي

برای کاهش آمار ترک تحصیل از تجارب کشورهای موفق باید استفاده شود


نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: در امر مدرسه سازی در آذربایجان غربی ضعیف عمل شده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: در امر مدرسه سازی در آذربایجان غربی ضعیف عمل شده است.

حجت الاسلام سید سلمان ذاکر در گفت وگو با ایسنا افزود: با توجه به مرزی و طولی بودن استان و محرومیت های موجود، در امر مدرسه سازی در آذربایجان غربی ضعیف عمل شده است.

وی بااشاره به آمار بالای ترک تحصیل و بازمانده در استان تصریح کرد: برای جبران این مشکل و کاهش آمار، خیرین، اساتید و نمایندگان باید در اخذ بودجه برای این بخش که تاثیر مستقیم برموضوع دارد اتفاق نظر داشته باشند تا درآینده نزدیک این مشکل که با آینده جامعه درارتباط است برطرف شود.

رییس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: عامل تورم و مشکلات اقتصادی خانواده ها، چندقومیتی از عوامل اصلی ترک تحصیل در استان به ویژه در بین دختران است.

حجت الاسلام ذاکر عدم وجود امکانات دولتی در مراکز استان ها و شهرستان هارا از دیگر عوامل افزایش بازماندگان از تحصیل در استان اعلام و اظهار کرد: باتوجه به اینکه استان 38هزار کیلومتر مساحت طولی دارد و به دلیل بُعد مساحت متاسفانه امکانات عادلانه در بین شهرستان ها توزیع نمی شود همین امر موجب ترک تحصیل در مقاطع ابتدایی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای کاهش آمار ترک تحصیل از تجارب کشورهای موفق باید استفاده شود

برای کاهش آمار ترک تحصیل از تجارب کشورهای موفق باید استفاده شود