مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 06:252021-04-20سياسي

افزایش شور و شعور انتخاباتی رسالت مهم خبرنگاران است


رییس بسیج رسانه گیلان با اشاره به برنامه ریزی دشمن برای القای فضای ناامیدی در کشور نسبت به انتخابات، گفت: افزایش شور و شعور انتخاباتی رسالت مهم خبرنگاران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو رایزنی با مسئولان و نمایندگان مجلس برای اعطای وام های قرض الحسنه به خبرنگاران در دستور کار قرار گرفت.

پارسا با تاکید بر اهمیت ارتقای فنی خبرنگاران، تصریح کرد: در همین راستا بیش از 150 برنامه مختلف اعم از مسابقات یادداشت نویسی و تیتر زنی برگزار شده که هدف ارتقای فنی کار خبرنگاران و بهبود کیفی فعالیت های رسانه ای بوده است.

رییس بسیج رسانه گیلان با اشاره به دغدغه رهبری در حوزه شعار سال و همچنین اهمیت انتخابات و گام برداشتن در راستای مشارکت بالای انتخاباتی، افزود: دشمن امروز در موضوع انتخابات به دنبال ایجاد فضای ناامیدی است لذا رسانه ها باید امید آفرینی کنند.

وی به نقش خبرنگاران در انتخابات پیش رو اشاره کرد و اضافه کرد: خبرنگاران باید بی طرف باشند به خصوص در انتخابات شوراها و باید منافع ملی را در نظر بگیرند.

پارسا افزایش شور و شعور انتخابات از مهم ترین رسالت خبرنگاران است، اظهار کرد: خبرنگاران باید سخن رهبری را نقشه راه خود قرار داده و در تحقق شعار سال از جمله مانع زدایی در حوزه صنعت به طور جدی گام بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شور و شعور انتخاباتی رسالت مهم خبرنگاران است

افزایش شور و شعور انتخاباتی رسالت مهم خبرنگاران است