مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 06:252021-04-20پزشكي

رضایت از طرح نسخه الکترونیک در ایلام بالا است


مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام گفت: از مزیت های طرح نسخه الکترونیک، تکمیل پروژه اطلاعات پزشکی به صورت الکترونیک است که امکان دسترسی به بیمار را در هر ساعتی از شبانه روز می دهد.

- ایسنا/ایلام مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام گفت: از مزیت های طرح نسخه الکترونیک، تکمیل پروژه اطلاعات پزشکی به صورت الکترونیک است که امکان دسترسی به بیمار را در هر ساعتی از شبانه روز می دهد.

دکتر علی رضا رمضانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بیمارستان شهدای زاگرس در موج اول شیوع بیماری با تصمیم ستاد مبارزه با کرونا به بستری بیماران قلبی اختصاص یافت و در موج دوم شیوع ویروس تصمیم ها بر انتقال بیماران کرونایی به بیمارستان زاگرس بود اما در بررسی ها صورت گرفته توسط ستاد کرونا، مصلحت بر جابجایی کامل بخش قلبی و داخلی بیمارستان مصطفی به بیمارستان زاگرس و اختصاصی شدن بیمارستان مصطفی به بیماران کرونایی به دلیل مجهز بودن به دستگاه های اکسیژن ساز و تخت های بستری بیشتر بود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام با بیان اینکه به مدت 4 ماه بیمارستان شهدای زاگرس سانتر بیماران قلبی و داخلی در استان بوده است، ادامه داد: در روند درمان بیمارستان از کادر درمان، متخصص و فوق تخصص دانشگاه علوم پزشکی استفاده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایت از طرح نسخه الکترونیک در ایلام بالا است

رضایت از طرح نسخه الکترونیک در ایلام بالا است