مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 06:052021-04-20اقتصادي

روایت یک تولیدکننده از موانع پیش رو/ مشکلات سبب نمی شود قید تولید را زد


تولیدکننده صنایع شیلاتی در مازندران می گوید؛ مهم ترین مشکل ما تولیدکنندگان این است که دریافت تسهیلات با درصد بالا است، سودهای بانک تناسبی با تولید و شرایط تولیدکنندگان ندارد در حالت اسمی تسهیلات 18 درصدی است ولی تا23 و حتی 24 درصد هم محاسبه می شود ولی ما .

- خبرگزاری فارس مازندران ـ زهرا طاهری پرکوهی مطمئنا قدم گذاشتن در مسیر پرپیچ و خم تولید با فرازونشیب های بسیاری همراه است و این موضوع مهم را کارآفرینان موفق به خوبی درک کردند؛ چرا که با علم اینکه در مسیر کسب موفقیت ها مطمئنا شکست ها و موانع بسیاری است دل را به دریا زدند و اکنون به این جایگاه رسیدند.

روایت تلخی ها و شیرینی ها زندگی کارآفرینان برای همه ما پُر از تجربه است، تجربه ای که می تواند سختی ها این مسیر را هموار کرده؛ چرا که تجربه کارآفرینان موفق ثابت کرده برای بهتر شدن در هر چیزی باید سختی ها را تحمل کرد و از تلاش دست نکشید.

مهم ترین موضوعی که کارآفرینان را از سایر افراد متمایز کرده، این بوده که آنان از هدف خود دست نمی کشند و از قدم گذاشتن در هزار توی تولید نه تنها نمی هراسند بلکه با مهارت های بسیار متفاوت و آرمانی تمام مسائل را  مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهند و بهترین روش را با کمترین هزینه ممکن اجرا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت یک تولیدکننده از موانع پیش رو/ مشکلات سبب نمی شود قید تولید را زد

روایت یک تولیدکننده از موانع پیش رو/ مشکلات سبب نمی شود قید تولید را زد