مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 05:552021-04-20اقتصادي

آرزوی خانه دار شدنمان 9 ساله شد


گروهی از متقاضیان مسکن مهر تعاونی مینی بوس رانی مهرآباد رودهن می گویند که از سال 1391 به امید خانه دار شدن در این تعاونی ثبت نام کرده اند اما با وجود واریز بیش از 100 میلیون تومان هنوز خانه ای به آنها تحویل نشده است؛ - گروهی از متقاضیان مسکن مهر تعاونی مینی بوس رانی مهرآباد رودهن می گویند که از سال 1391 به امید خانه دار شدن در این تعاونی ثبت نام کرده اند اما با وجود واریز بیش از 100 میلیون تومان هنوز خانه ای به آنها تحویل نشده است؛ سازنده فعلی که می گوید از سال 1395 پروژه را تحویل گرفته، نفر قبلی را مقصر می داند که پروژه را نیمه کاره رها کرده و رفته است.

حالا قیمت تمام شده واحدها به حدود 150 میلیون تومان رسیده است؛ ادعاهایی هم از سوی متقاضیان به هیات مدیره تعاونی مبنی بر خرید و فروش و کش دادن عمدی پروژه مطرح شده که سازنده آن را رد می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سال 1391 تعدادی از اعضای تعاونی مینی بوس رانی مهرآباد رودهن با سودای خانه دار شدن در این تعاونی نام نویسی کرده اند.

آنطور که اعضای تعاونی مدعی هستند قرار بوده 192 واحد مسکن مهر در قالب شش بلوک 32 واحدی برای آنها ساخته شود اما یک قرارداد یکجانبه با آنها منعقد و هنوز واحدی تحویلشان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرزوی خانه دار شدنمان 9 ساله شد

آرزوی خانه دار شدنمان 9 ساله شد