مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 05:452021-04-20سياسي

گام تمدن ساز به دنبال عملیاتی شدن بیانیه گام دوم در استان قزوین


تهیه کننده صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: هدف برنامه گام تمدن ساز برش استانی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی وبررسی پیشرفت های آن در سطح استان قزوین است.

- قزوین- تهیه کننده صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: هدف برنامه "گام تمدن ساز" برش استانی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی وبررسی پیشرفت های آن در سطح استان قزوین است.

حجت الاسلام مهدی احمدی در گفت و گو با و پیشرفت های آن در سطح استان است که ما در این برنامه میزان پیشرفت ها و تأثیرات آن را مورد بررسی قرار می دهیم و نیز تلاش می کنیم فرهنگ سازی لازم در این زمینه را در سطح جامعه و مخاطبان خود شکل دهیم.

تهیه کننده صدا و سیمای مرکز قزوین اذعان کرد: سال گذشته و در فصل اول این برنامه محور حرکت ما بر اساس پژوهش و چگونگی و چیستی بیانیه بود، امسال و در فصل دوم برنامه به دنبال اجرایی کردن بیانیه هستیم و مبنای حرکت ما هم افرادی هستند که به صورت عملی پای کار آمده اند و توانسته اند در جهت بیانیه گام دوم قدم بردارند و پیشرفتی حاصل نمایند.

احمدی تصریح کرد: مهمانان منتخب ما در این فصل افراد نخبه، کارآفرین، فعالین فرهنگی و رسانه ای هستند که علاوه بر شاخصه جوان بودن (جامعه مخاطب بیانیه گام دوم) امید آفرین نیز هستند و معتقدند که جامعه ما توان پیشرفت و آینده سازی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام تمدن ساز به دنبال عملیاتی شدن بیانیه گام دوم در استان قزوین

گام تمدن ساز به دنبال عملیاتی شدن بیانیه گام دوم در استان قزوین