مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 05:452021-04-20سياسي

توصیه شهید حجازی برای آنکه «چگونه شهید سلیمانی شویم؟»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جانباز شهید سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حسین زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه طی سخنانی به ویژگی های اخلاقی شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و با بیان اینکه چگونه حاج قاسم شویم؟ به توضیح این نکته پرداخت.

- سردار عالی قدر و جانباز سرافراز سرتیپ پاسدار سید محمد حسین زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از سال ها مجاهدت و تلاش های خستگی ناپذیر و مخلصانه در عرصه های مختلف پاسداری از انقلاب و خدمت به نظام و میهن اسلامی در اثر عارضه قلبی ناشی از شیمیایی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به خیل عظیم شهیدان پیوست.

شهید گرانقدر سردار حجازی پس از دفاع مقدس در سپاه و بسیج و نیز ستادکل نیرو های مسلح مسئولیت های خطیر و مهمی عهده دار شد که از جمله آن ها می توان به فرماندهی نیروی مقاومت بسیج به مدت 10 سال، ریاست ستاد مشترک سپاه، جانشین فرمانده کل سپاه و معاونت آماد، پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستادکل نیرو های مسلح اشاره کرد.

سردار حجازی که در کارنامه خود مدتی مسئولیت سپاه در لبنان را داشت در سال های اخیر تجارب ارزنده خود را برای یاری بخشی به مدافعین حرم و کمک به جبهه مقاومت اسلامی در عرصه مقابله با داعش و تروریسم تکفیری به کار گرفت و پس از شهادت سردار دل ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه شهید حجازی برای آنکه «چگونه شهید سلیمانی شویم؟»

توصیه شهید حجازی برای آنکه «چگونه شهید سلیمانی شویم؟»