مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 05:452021-04-20دانش

تصویب سند سلامت روانی-اجتماعی دانشجویان در سال جاری


سرپرست دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم از تصویب و ابلاغ سند سلامت روانی- اجتماعی دانشجویان در سال جاری خبر داد و گفت: تصویب جایگاه دفاتر مشاوره در هیات های امنای دانشگاه ها، - سرپرست دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم از تصویب و ابلاغ سند سلامت روانی- اجتماعی دانشجویان در سال جاری خبر داد و گفت: تصویب جایگاه دفاتر مشاوره در هیات های امنای دانشگاه ها، فعالیت مراکز مشاوره موجب تحولی اساسی در این عرصه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مجید صفاری نیا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: ارایه آموزش های تخصصی به کارشناسان مراکز مشاوره به صورت منظم و مستمر در هشت سال گذشته پیگیری شد به صورتی که تعداد کارگاههای آموزشی از 36307 نفر ساعت در سال 93 به 46642 نفر ساعت در سال 99 افزایش یافت.

وی افزود: این دفتر همواره برگزاری کارگاه ها و برنامه های آموزشی (مشاوره دانشجویی ) ویژه دانشجویان را دنبال کرده است، گفت: در سال 1393تعداد 576972 نفر ساعت کارگاه و برنامه آموزشی توسط دفتر مشاوره و سلامت در دانشگاه ها برگزار شد که تعداد این کارگاهها در سال 99 به 635796 نفر ساعت افزایش یافت.

دکتر صفاری نیا با تاکید بر نقش دانشجویان در پیشبرد برنامه های دفتر مشاوره و سلامت گفت: در همین راستا در سال 1395 تعداد 100 کانون همیار سلامت در دانشگاه ها شکل گرفت که با استقبال دانشجویان، در سال 9


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب سند سلامت روانی-اجتماعی دانشجویان در سال جاری

تصویب سند سلامت روانی-اجتماعی دانشجویان در سال جاری