مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 05:452021-04-20سياسي

زمان صدور مجوز برای کسب و کار را کاهش دادیم/ مقررات زائد حذف شده است


ما زمان صدور مجوز برای کسب و کار را کاهش و بسیاری از مقررات زاید و انحصار زا در این زمینه را حذف کردیم.

- وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: ما زمان صدور مجوز برای کسب و کار را کاهش و بسیاری از مقررات زاید و انحصار زا در این زمینه را حذف کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد دژپسند در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال مشترک روح الله نجابت و 37 نفر از نمایندگان درباره علت عدم اجرای قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44 مبنی بر ضرورت شفافیت و بهبود مجوزهای کسب و کار،گفت: در سال 99 ما بررسی های کارشناسی خود در هیئت واگذاری را افزایش دادیم و اقدامات بسیار زیادی انجام دادیم که می تواند باعث شود رتبه ایران در بهبود فضای کسب و کار ارتقاء پیدا کند که البته امیدواریم بانک جهانی در این باره سیاسی برخورد نکند.

وی بیان کرد: ایجاد پنجره واحد برای ثبت شرکت ها یکی از اقدامات اساسی ما بود که در سال 99 در تهران و 4 کلانشهر انجام شد و باعث شد که فاصله ثبت شرکت ها از 72 روز به کمتر از 72 ساعت کاهش یابد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی تصریح کرد: در سال 97 فعالان اقتصادی برای کسب مجوز باید حداقل 54 روز زمان خود را تلف می کردند اما الان به هشت روز کاهش یافته و این مسئله نشان از تحول و اقداماتی است که ما در این باره انجام داده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان صدور مجوز برای کسب و کار را کاهش دادیم/ مقررات زائد حذف شده است

زمان صدور مجوز برای کسب و کار را کاهش دادیم/ مقررات زائد حذف شده است