مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 05:402021-04-20سياسي

پروژه های گمرک هوشمند ایران در ردیف پروژه های برتر جهانی است


پروژه های گمرک هوشمند ایران در ردیف پروژه های برتر سازمان جهانی گمرک است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از گمرک، معاون گمرک ایران با اشاره به هوشمند سازی رویه های گمرکی توسط جوانان و متخصصین دانشگاه های داخل، نادیده گرفتن این پیشرفت ها و ملاک قرار دادن رویه های گمرکی کشورهای منطقه را بی انصافی خواند و گفت: توانمندی های گمرک ایران به عنوان شاخص در کشورهای پیشرفته دنیا مطرح می شود و برخی از اقدامات به عنوان پروژه های برتر به گمرکات کشورها توصیه شده است، این موضوع فقط موفقیت گمرک ایران نیست بلکه موفقیت کل کشور است.

علی بعیدی مفرد نیا، معاون برنامه ریزی و امور بین الملل گمرک اظهار داشت: بحث اتوماسیون و هوشمندسازی در خیلی از جاها مطرح می شود.

خیلی ها می گفتند سیستم های ما الکترونیکی است و الان لفظ الکترونیکی اش را برمی دارند و می گویند هوشمند است، در صورتی که این طور نیست.

وی در خصوص مرز بین هوشمند سازی و الکترونیکی بودن فعالیت ها توضیح داد: لازم است تعریف مختصری از این قضیه داشته باشیم، وقتی می گوییم سیستممان هوشمند شده است یعنی هر کجا و هر سازمانی که راجع به سیستم هوشمند صحبت می کند به این مفهوم است که سیستم هایش به قابلیت هایی رسیده باشد که بتواند به محیط خودش واکنش داشته باشد به طوری که هم یادگیری اتفاق بیافتد وهم ادراک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های گمرک هوشمند ایران در ردیف پروژه های برتر جهانی است

پروژه های گمرک هوشمند ایران در ردیف پروژه های برتر جهانی است