مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 05:402021-04-20پزشكي

تأمین اکسیژن مورد نیاز بیماران با مشارکت آب سنگین و پتروشیمی شازند


نیمی از کپسول های اکسیژن مورد نیاز مرکز درمانی شهرستان خنداب با مشارکت آب سنگین تامین شده و مابقی نیز طی مذاکراتی با پتروشیمی شازند تا چند روز آینده تامین می شود.

- فرماندار خنداب گفت: نیمی از کپسول های اکسیژن مورد نیاز مرکز درمانی این شهرستان با مشارکت آب سنگین تامین شده و مابقی نیز طی مذاکراتی با پتروشیمی شازند تا چند روز آینده تامین می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، حسن خزایی پور روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به ضریب اشغال تخت های بیمارستانی در بیمارستان مهر این شهرستان، مجموعه آب سنگین متعهد شد نسبت به تامین و شارژ تعدادی از کپسول های مورد نیاز، اقدامات لازم را انجام دهد.

وی تاکید کرد: مسئولان شرکت آب سنگین در خصوص تامین امکانات و تجهیزات داروی بیماران کرونایی شهرستان خنداب را نیز قول مساعد دادند.

فرماندار شهرستان خنداب با اشاره به اینکه وضعیت شهرستان خنداب به لحاظ کرونایی بحرانی است، گفت: میزان مبتلایان افزایش یافته و تخت های بیمارستانی نیز اشغال شده است.

خزایی پور اظهار داشت: با توجه به اینکه این امکان وجود دارد که آمار مبتلایان و بستری ها در سطح شهرستان افزایش پیدا کند بنابر این اختصاص سالن ورزشی جنب بیمارستان که متعلق به آموزش و پرورش است به عنوان نقاهتگاه بیماران کرونایی پیش بینی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین اکسیژن مورد نیاز بیماران با مشارکت آب سنگین و پتروشیمی شازند

تأمین اکسیژن مورد نیاز بیماران با مشارکت آب سنگین و پتروشیمی شازند