مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 05:352021-04-20اقتصادي

ماجرای تجمع مجدد رانندگان اتوبوس ارومیه چیست؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، آذر ماه سال گذشته بود که رانندگان اتوبوس بخش خصوصی در پی پرداخت نشدن مطالباتشان، دست به تجمع زدند، رییس شورای اسلامی شهر ارومیه با حضور در جمع رانندگان و بهره برداران بخش خصوصی، قول مساعد داد تا این مطالبات به صورت تقسیطی و ماهانه به حساب بهره برداران بخش خصوصی واریز شود.

پس از این دیدار، بخشی از مطالبات در دو مرحله به حساب بهره برداران واریز شد ولی این امر تداوم نداشت و با گذشت چند ماه، بار دیگر بهره برداران بخش  خصوصی سازمان اتوبوسرانی در اعتراض به این وضعیت، از پنجشنبه هفته گذشته دست به تجمع زده اند.

عدم انتقال سند اتوبوس پس از اتمام تعهد 10 ساله رانندگان در هشت سال اخیر و واریز نشدن مابقی یارانه بلیت از سوی شهرداری ارومیه به حساب بهره برداران، از جمله دلایل اعتراض بهره برداران بخش خصوصی است، به طوری که آنها اعلام می کنند شهرداری مبالغ مربوط به مابقی یمت بلیت را از سازمان شهرداری ها و دهیاری ها دریافت و در منابعی دیگر هزینه کرده و این مطالبات طی سال های متمادی به حساب بهره برداران واریز نشده است.

شهرداری ارومیه از بابت یارانه بلیت به بهره برداران بدهی ندارد سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه به واگذاری سند اتوبوس ها پس از اتمام قرارداد 10 ساله با بخش خصوصی اشاره و  اظهار داشت: طی تفاهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تجمع مجدد رانندگان اتوبوس ارومیه چیست؟

ماجرای تجمع مجدد رانندگان اتوبوس ارومیه چیست؟