مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 05:352021-04-20سياسي

پافشاری عباس بر برگزاری انتخابات در سراسر فلسطین طی نشست کمیته مرکزی فتح


کمیته مرکزی جنبش فتح روز دوشنبه نشستی را به ریاست رییس تشکیلات خودگردان برای بررسی تحولات فلسطین و پرونده انتخابات برگزار کرد.

- کمیته مرکزی جنبش فتح روز دوشنبه نشستی را به ریاست رییس تشکیلات خودگردان برای بررسی تحولات فلسطین و پرونده انتخابات برگزار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری فلسطینی سما درباره نشست کمیته مرکزی گزارش داد که در این نشست آخرین تحولات در سطح مسئله فلسطین مورد بررسی قرار گرفت.

محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنانی در جریان این نشست بار دیگر بر اهمیت تسریع در برگزاری کنفرانس بین ٰالمللی صلح تحت نظارت سازمان ملل به عنوان راهی برای برون رفت از بحرانی که روند سیاسی فلسطین با آن مواجه شده است، تأکید کرد.

وی درباره پرونده انتخابات شورای قانونگذاری فلسطین نیز بر ضرورت برگزاری آن در موعد مقرر و در تمامی مناطق فلسطین؛ ازجمله قدس شرقی تأکید کرد.

محمود عباس در ادامه گفت: ما تماس های قابل توجهی با طرف ها و کشورهای مختلف ازجمله؛ سازمان ملل، آمریکا و اتحادیه اروپا برای تحت فشار قرار دادن اسراییل با هدف پایبندی به توافقات میان ما درباره انتخابات داریم.

طبق این گزارش، حاضران در نشست کمیته مرکزی فتح پرونده های مختلف ازجمله پرونده انتخابات، اقدامات رژیم صهیونیستی و پرونده سیاسی فلسطین را مورد بررس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پافشاری عباس بر برگزاری انتخابات در سراسر فلسطین طی نشست کمیته مرکزی فتح

پافشاری عباس بر برگزاری انتخابات در سراسر فلسطین طی نشست کمیته مرکزی فتح