مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 05:252021-04-20پزشكي

تحولی نو در مبارزه با کرونا


بیمارستان چمران تهران مجهز به دستگاههای یک شرکت تحقیقاتی ایرانی که قادر است ویروس باکتری ریزگرد و قارچ در هوا را از بین ببرد گردید.

- بیمارستان چمران تهران مجهز به دستگاههای یک شرکت تحقیقاتی ایرانی که قادر است ویروس باکتری ریزگرد و قارچ در هوا را از بین ببرد گردید.

به گفته مهندس کامبیز طاهری مدیرعامل شرکت توسعه سرزمین پارس ماهو در شرایطی که افراد مشغول فعالیت روزمره در محیط کار یا منزل می باشند این دستگاه قادر است هوای محیط را از عوامل میکروبی و ویروسی پاکسازی نماید و ابتلا به بیماری های تنفسی را در محیط های سرپوشیده به شدت کاهش دهد وی همچنین اضافه کرد که نکته بارز و خاص این دستگاه این می باشد که هیچگونه گاز اُزُنی به هوا اضافه نکرده و باعث ایجاد حساسیت های تنفسی نمیگردد .

به گفته یکی از اعضای کادر درمان بیمارستان چمران از ویژگی های خوب این دستگاه ها می توان به نکات زیر اشاره نمود :* عدم ایجاد حساسیت تنفسی و فاقد سَمیّت سلولی و پوستی* کاهنده آلودگی ناشی از میکرو اُرگانیسم های پاتوژنیک* جلوگیری از تغییرات PH با خاصیت تامپونی* تهویه مطبوع هوا* مصرف برق بسیار پایین دستگاه * کم صدا بودن دستگاه که در حد استانداردهای بین المللی و کمتر از30 دسی بل است و مزاحم استراحت بیمار نمیگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحولی نو در مبارزه با کرونا

تحولی نو در مبارزه با کرونا