مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 05:152021-04-20سياسي

هشدار درباره 10 هزار جلسه انتخاباتی در پایتخت/ موج پنجم کرونا در راه است؟


رییس شورای شهر تهران با اشاره به کاندیدا شدن بیش از 5 هزار نفر در استان تهران برای شورای شهر گفت: اگر هرکدام از این کاندیداها فقط دو جلسه انتخاباتی برگزار کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، ، استانداری و فرمانداری تهران و مراکز پرجمعیت صورت گیرد تا بتوانیم از انتقال کرونا پیشگیری کنیم.

  هاشمی بیان داشت: گفته شده که صندوق های رأی گیری قرار است 15 درصد افزایش یابد و باید شهرداری کمک کند که این صندوق ها حداقل دو برابر شود.

  وی یادآور شد: کاندیداهای ریاست جمهوری تک رقمی ولی کاندیداهای شورای شهر فقط در تهران 6 رقمی است و بیش از 5 هزار نفر در استان تهران کاندیدای شورای شهر شده اند.

  رییس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: اگر 80 تا 90 درصد از کاندیداهای شورای شهر هم صلاحیت شان تأیید شود و هرکدام حداقل دو جلسه انتخاباتی داشته باشند، 10 هزار جلسه انتخاباتی خواهیم داشت که این جلسات انتخاباتی می تواند کانون شیوع کرونا باشد و باید تمهیدات ویژه برای آن برقرار شود.

  وی گفت: انتخابات شورایاری ها الگوی خوبی جهت برگزاری الکترونیک انتخابات بود و شهرداری می تواند در انتخابات پیش رو کمک های لازم را انجام دهد تا بحران بهداشتی جدیدی پیش نیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره 10 هزار جلسه انتخاباتی در پایتخت/ موج پنجم کرونا در راه است؟

هشدار درباره 10 هزار جلسه انتخاباتی در پایتخت/ موج پنجم کرونا در راه است؟