مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 05:102021-04-20پزشكي

روند صعودی کرونا در خراسان جنوبی


گسترش ویروس جهش یافته انگلیسی در خراسان جنوبی که موارد اولیه ابتلا به آن در این استان اوایل اسفند سال گذشته اعلام شد، زمینه ساز این حد از خیزش دامنه دار ویروس شده به طوری که رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند معتقد است با توجه به چرخش ویروس جهش یافته همه .

- گسترش ویروس جهش یافته انگلیسی در خراسان جنوبی که موارد اولیه ابتلا به آن در این استان اوایل اسفند سال گذشته اعلام شد، زمینه ساز این حد از خیزش دامنه دار ویروس شده به طوری که رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند معتقد است با توجه به چرخش ویروس جهش یافته همه موارد ابتلا از نوع انگلیسی است مگر اینکه عکس آن ثابت شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند درباره آخرین روند بیماری کووید 19 در خراسان جنوبی اظهار داشت: آمار مبتلایان کماکان رو به افزایش است و به هیچ وجه متوقف نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایرنا، محمد دهقانی افزود: آمار بستری های تنفسی و بستری موارد مثبت روند صعودی دارد و 192 بیمار کرونا مثبت در بیمارستان های استان بستری هستند که در 14 ماه گذشته چنین آماری را از نظر تعداد موارد مثبت بستری نداشتیم.

وی تصریح کرد: تعداد موارد سرپایی نیز کماکان روند فزاینده دارد و نتایج مثبت حاصل از تست های مولکولی و سریع رو به افزایش است، هرچه تست های ما بیشتر می شود موارد مثبت هم افزایش می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند صعودی کرونا در خراسان جنوبی

روند صعودی کرونا در خراسان جنوبی