مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 04:202021-04-20حوادث

هشدار پلیس آگاهی نسبت به تبدیل برخی منازل به گاو صندوق


رییس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا درباره نگهداری مقادیر غیرمتعارف وجوه نقد و اشیای گرانقیمت در برخی منازل هشدار داد و از هموطنان خواست از خالی گذاشتن محل سکونت خود بدون رعایت اصول ایمنی خودداری کنند.

- رییس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا درباره نگهداری مقادیر غیرمتعارف وجوه نقد و اشیای گرانقیمت در برخی منازل هشدار داد و از هموطنان خواست از خالی گذاشتن محل سکونت خود بدون رعایت اصول ایمنی خودداری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سرهنگ شهاب امینی اظهارکرد: کارآگاهان پلیس آگاهی به تازگی موفق شدند با انجام تحقیقات پیچیده پلیسی و روش های علمی کشف جرایم، اعضای یک باند حرفه ای سرقت منزل را که در چند استان کشور اقدام به سرقت میلیاردی وجوه نقد (انواع ارز) و اشیای قیمتی (طلا، جواهر، ساعت مچی و سکه) از منازل می کردند، شناسایی و در اقدامی ضربتی دستگیر کنند.

وی افزود: برخی هموطنان با وجود نگهداری مقادیر چشمگیر طلا و جواهر در منازل، همچنان نسبت به رعایت موارد ایمنی غفلت و به نوعی منازل خود را به گاو صندوق تبدیل می کنند.

رییس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا با اشاره به ارتباط مستقیم افزایش ضریب ایمنی منازل با کاهش وقوع سرقت خاطرنشان کرد: بررسی های پلیس نشان می دهد نگهداری اشیای قیمتی مانند طلا، جواهر و سکه در صندوق امانات بانک ها و استفاده از تج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس آگاهی نسبت به تبدیل برخی منازل به گاو صندوق

هشدار پلیس آگاهی نسبت به تبدیل برخی منازل به گاو صندوق