مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 04:002021-04-20اقتصادي

کاربرد GNAF دقیقا چیست؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در حالی که در ایران دریافت کدپستی شهروندان در نهاد های دولتی و حاکمیتی و سازمان های ارائه دهنده خدمات به یک امر روتین تبدیل شده است برخلاف کد ملی، - امکان رصد کالا و جلوگیری از قاچاق و احتکار کالا، امکان شناسایی موجودی مسکن کشور، کمک به شناسایی ها، مخاطرات و میزان آسیب ها در سیل، زلزله، کرونا و.

برخی از مهم ترین کاربرد های پروژه ملی GNAF است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در حالی که در ایران دریافت کدپستی شهروندان در نهاد های دولتی و حاکمیتی و سازمان های ارائه دهنده خدمات به یک امر روتین تبدیل شده است برخلاف کد ملی، صحت سنجی کدپستی چندان مهم نیست، اما در اغلب کشور های جهان، صحت سنجی کدپستی و دریافت تغییرات محل زندگی و کار افراد، یکی از مهم ترین سامانه های شفافیت است.

البته این بی اهمیتی به کدپستی در کشورمان درحالی اتفاق افتاده که از سال 1376 قانونی به نام قانون الزام اختصاص شماره ملی و کدپستی برای کلیه اتباع ایرانی همه سازمان ها و نهاد های دولتی و حاکمیتی را ملزم کرده علاوه بر کد ملی، کدپستی افراد را نیز به طور دقیق دریافت و ذکر کنند.

موضوع صحت سنجی کدپستی تا آنجایی است که در برخی کشور ها اگر افراد کدپستی محل سکونت یا کار را به سازمان های مربوطه ارائه ندهند، از دریافت بسیاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاربرد GNAF دقیقا چیست؟

کاربرد GNAF دقیقا چیست؟