مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 03:452021-04-20سياسي

اولین دوره قرآنی جایزه جهانی 114 برگزار می شود


اولین دوره قرآنی جایزه جهانی 114 ویژه انتخاب برترین فعالیت های قرآنی پیروان اهل بیت(ع) از سوی معاونت بین الملل مجمع جهانی اهل بیت(ع) برگزار می شود.

- اولین دوره قرآنی جایزه جهانی 114 ویژه انتخاب برترین فعالیت های قرآنی پیروان اهل بیت(ع) از سوی معاونت بین الملل مجمع جهانی اهل بیت(ع) برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تبلیغ و ترویج معارف دین مبین اسلام و فرهنگ اهل بیت (علیهم السلام) با محوریت قرآن کریم از مهم ترین و ضروری ترین فعالیت هایی است که به عنوان زمینه ساز هدایت و تربیت متوازن اسلامی ضامن استحکام درونی جامعه می شود و این مهم همواره مورد تأکید معصومین (علیهم السلام) بوده است.

از آنجا که پیشبرد این هدف بزرگ در میان مخاطبان مکتب ثقلین مبارک به حمایت جدی و مستمر نیاز دارد، مجمع جهانی اهل بیت (علیهم السلام) با راه اندازی جایزه 114، که برگرفته از تعداد سوره های قرآن کریم است، تا با ایجاد فضایی معنوی و رقابتی سالم، تبلیغ و ترویج معارف قرآن و عترت را تعمیق و تسهیل نموده و ضمن کشف استعدادها و مبلغان برتر در حوزه فعالیت های قرآنی، فضایی فراهم کند تا این استعدادهای ناب، رشد و ارتقا پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین دوره قرآنی جایزه جهانی 114 برگزار می شود

اولین دوره قرآنی جایزه جهانی 114 برگزار می شود