مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 فروردین 1400 ساعت 01:302021-04-19ورزشي

طارمی از جام جهانی قطر و حتی مقدماتی در بحرین محروم می شود؟


در صورت صعود تیم ملی به جام جهانی، تیم ملی ایران طارمی را در خط حمله نخواهد داشت، همانطور که آرژانتین بدون مسی و پرتغال بدون رونالدو راهی قطر خواهند شد! - مهدی طارمی مهاجم گلزن و آماده تیم ملی فوتبال ایران که با گل استثنایی قیچی برگردان به چلسی، حسابی روی بورس نقل و انتقالات تابستانی قرار گرفته، خطر محرومیت از سوی را پشت سر خود می بیند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، قرار است مسابقات مقدماتی جام جهانی قطر در قاره آسیا در خردادماه سال جاری به میزبانی بحرین برگزار بشود و امید اصلی تیم ملی و هواداران ایرانی به هنر گلزنی زوج زهردار خط حمله یعنی طارمی و آزمون دوخته شده است اما با بک اتفاق عجیب و ناگهانی در فوتبال اروپا که به کودتای 12 غول قاره سبز شهرت یافته است، احتمال دارد طارمی بازی های تیم ملی را از دست بدهد.

اتفاقی که دیشب در اروپا رخ داده است می تواند دامن بقیه کشورهای دنیا را در رشته فوتبال بگیرد بطور مثال در صورت پیوستن پورتو به سوپرلیگ اروپا یا انتقال طارمی به چلسی و هریک از 12غول قاره سبز، شانس اول گلزنی تیم ملی ایران، با حکم فیفا از حضور در بحرین محروم خواهد شد.

اگر طارمی پذیرش پیشنهادهای بزرگ را تا بعد از انتخابی جام جهانی هم طول بدهد، در صورت صعود تیم ملی به جام جهانی، تیم ملی ایران طارمی را در خط حمله نخواهد داشت، همانطور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طارمی از جام جهانی قطر و حتی مقدماتی در بحرین محروم می شود؟

طارمی از جام جهانی قطر و حتی مقدماتی در بحرین محروم می شود؟