مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 20:202021-04-19ورزشي

پرسپولیس طلسم هندی را می شکند؟/ شانس خوب فولاد برابر النصر


در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تراکتور، پرسپولیس و فولاد برای تثبیت جایگاهشان به مصاف رقبایی از عراق، هند و عربستان می روند.

- در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تراکتور، پرسپولیس و فولاد برای تثبیت جایگاهشان به مصاف رقبایی از عراق، هند و عربستان می روند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه رقابت های فشرده لیگ قهرمانان آسیا، هفته سوم این رقابت ها امروز (سه شنبه) برگزار می شود که سه نماینده ایران به مصاف رقبایشان در گروه های B، D و E می روند.

تراکتور ایران – نیرو هوایی عراق/ 19:30 تراکتور در دو بازی قبلی اش دو تساوی مقابل الشارجه امارات و پاختاکور ازبکستان کسب کرده و با وجود عملکرد نسبتا خوبی که در این رقابت ها داشته هنوز موفق به کسب پیروزی در لیگ قهرمانان آسیا نشده است.

تراکتوری ها در بازی نخستشان در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان فرصت سوزی بزرگی مقابل پاختاکور کرد و بازی 2 بر صفر برده را با تساوی 3 بر 3 عوض کرد و در بازی دومش مقابل الشارجه، در دیداری برابر به تساوی بدون گل مقابل صدرنشین گروه B رسید.

در سوی دیگر میدان نیروی هوایی عراق قرار دارد که یک امتیاز از دو بازی گذشته اش دارد.

عملکرد نیروی هوایی در دو بازی گذشته اش سینوسی بوده و در بازی اولش مقابل الشارجه که با شکست یک بر صفر این تیم به پایان رسید توپ و میدان را در اختیار داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسپولیس طلسم هندی را می شکند؟/ شانس خوب فولاد برابر النصر

پرسپولیس طلسم هندی را می شکند؟/ شانس خوب فولاد برابر النصر