مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 18:452021-04-19بين الملل

مقام ارشد اروپایی: تعهد دولت اتریش در مذاکرات وین کلید موفقیت خواهد بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، انریکه مورا معاون دبیر کل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا از میزبانی اتریش از کمیسیون مشترک برجام قدردانی کرد.

- معاون دبیر کل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا در پیامی توییتری با تشکر از میزبانی اتریش از کمیسیون مشترک برجام نوشت که تعهد قوی دولت اتریش در مذاکرات، کلید موفقیت خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، انریکه مورا معاون دبیر کل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا از میزبانی اتریش از کمیسیون مشترک برجام قدردانی کرد.

وی در پیامی توییتری نوشت: من فرصتی برای تشکر از پیتر لوانسکی (دبیر کل وزارت امور خارجه اتریش) برای سازماندهی و حمایت از گفت وگوهای برجام در وین پیدا کردم.

تعهد قوی دولت اتریش در مذاکرات کلید موفقیت خواهد بود .

ساعتی پیش نیز سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که پیش بینی می کند طی هفته جاری مذاکرات در وین اتریش به نقطه ای برسد که هیئت های شرکت کننده در مذاکرات نیازمند بازگشت به پایتخت های خود برای انجام رایزنی باشند اما هنوز دقیقا مشخص نیست که این اتفاق دقیقا چه روزی خواهد افتاد.

جوزف بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز امروز دوشنبه (30 اردیبهشت/19 آوریل) تصریح کرد این گفت وگوها طی هفته گذشته از مرحله کلی وارد مراحل جزیی تر نظیر گفت وگو بر سر چگونگی رف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام ارشد اروپایی: تعهد دولت اتریش در مذاکرات وین کلید موفقیت خواهد بود

مقام ارشد اروپایی: تعهد دولت اتریش در مذاکرات وین کلید موفقیت خواهد بود