مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 18:352021-04-19اقتصادي

مخابرات منطقه کردستان رتبه اول تحقق دایری ناخالص باند پهن کشور را کسب کرد


مدیر مخابرات منطقه کردستان از کسب رتبه اول کشوری در تحقق دایری ناخالص باند پهن به عنوان یکی از دیگر از موفقیت های این منطقه خبر داد.

- آزاد حکمت امروز گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از سنندج، با اشاره به اینکه در ارزیابی شاخص تحقق دایری ناخالص باند پهن FTTH,VDSL و ADSL که توسط معاونت راهبرد و توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران صورت گرفت، منطقه کردستان حائز رتبه پرافتخارِ اول کشوری  شد.

وی با اعلام اینکه در این شاخص میزان دایری های سه سرویسِ FTTH,VDSL و ADSL در سطح استان نسبت به تحقق برنامه ی تعیین شده مورد بررسی قرار گرفت گفت: با تلاش و همت کارکنان موفق به اخذ بیشترین امتیاز در بین دیگر مناطق مخابراتی شدیم.

حکمت به وجود زیر ساخت ها و شرایط لازم در نقاط مختلف استان اشاره کرد و افزود: خدمات ارائه شده مبتنی بر سرویس های فوق به مشتریان ساکن در نقاط شهری و روستایی ارائه می گردد که دستاورد این مهم کسب رتبه اول کشوری برای منطقه است.

وی ضمن تشریح اقدامات مخابرات منطقه در شرایط کرونا یی و نیاز روزافزون مشتریان و افزایش تعداد متقاضیان جدید به سرویس های اینترنت مخابراتی  خاطر نشان کرد: با وجود کمبود و محدودیت های منابع و تجهیزات توانستیم نیاز حداکثری مشتریان را با کمترین مشکل  پاسخگو باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخابرات منطقه کردستان رتبه اول تحقق دایری ناخالص باند پهن کشور را کسب کرد

مخابرات منطقه کردستان رتبه اول تحقق دایری ناخالص باند پهن کشور را کسب کرد