مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 18:252021-04-19سياسي

تلاش برای برطرف کردن موانع حقوقی تملک اراضی مخزن سد عمارت


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: بایستی بتوانیم موانع حقوقی تملک اراضی مخزن سد عمارت را برطرف کنیم تا شاهد آبگیری و بهره برداری از سد برای توسعه منطقه باشیم.

- ایسنا/اردبیل رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: بایستی بتوانیم موانع حقوقی تملک اراضی مخزن سد عمارت را برطرف کنیم تا شاهد آبگیری و بهره برداری از سد برای توسعه منطقه باشیم.

ناصر عتباتی در حاشیه بازدید از سد عمارت گفت: این بازدید با هدف بررسی آخرین وضعیت احداث و تکمیل سد عمارت و کمک به اقدامات و باز کردن گره و دغدغه های مردم منطقه در راستای نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری به نام سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها و تسریع در فعالیت های خدمت رسان شرکت آب منطقه ای استان اردبیل صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه با پشتیبانی ها و راهبری های استاندار اردبیل، شرکت آب منطقه ای اردبیل همت و تلاش مضاعفی در احداث و تکمیل سد عمارت از خود نشان داده است، افزود: در این بازدید سعی ما بر این است کمک کنیم تا مشکلات و موانع موجود برای تسریع در بهره برداری و همچنین مطالبات مردم منطقه از بابت تملک اراضی در داخل مخزن سد حل شود.

عتباتی خاطرنشان کرد: همت تشکیلات قضایی استان در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، حمایت حداکثری از پروژه هایی است که منتج به افزایش تولید و اشتغال در اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای برطرف کردن موانع حقوقی تملک اراضی مخزن سد عمارت

تلاش برای برطرف کردن موانع حقوقی تملک اراضی مخزن سد عمارت