مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 18:102021-04-19سياسي

پلیس در حوزه امنیت انتخابات دغدغه ای ندارد


جانشین فرمانده نیروی انتظامی افزود: انتظامات و امنیت انتخابات به نیروی انتظامی واگذار شده و با هماهنگی های به عمل آمده، در این حوزه دغدغه ای نداریم.

- ایسنا/گیلان جانشین فرمانده نیروی انتظامی افزود: انتظامات و امنیت انتخابات به نیروی انتظامی واگذار شده و با هماهنگی های به عمل آمده، در این حوزه دغدغه ای نداریم.

سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده نیروی انتظامی امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان مردم گیلان را ولایتمدار عنوان کرد و گفت: خوشحالیم در ماه مبارک رمضان در استان شهید پرور، ولایتمدار و مدافع انقلاب اسلامی حضور پیدا کردیم.

سردار رضایی به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در خردادماه سال جاری اشاره کرد و افزود: انتظامات و امنیت انتخابات به نیروی انتظامی واگذار شده و با هماهنگی های به عمل آمده، در این حوزه دغدغه ای نداریم.

وی با اشاره به اینکه طبق برآوردها مشارکت در انتخابات بسیار بالا خواهد بود، بیان کرد: ملت ایران به آرمان انقلاب اسلامی پایدار است.

آیت الله رسول فلاحتی نیز در این دیدار با تسلیت ارتحال شهادت گونه سردار محمد حجازی جانشین فرمانده سپاه قدس نیروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ملت ایران به ویژه نیروهای مسلح اظهار کرد: قدردان تلاش های نیروی انتظامی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس در حوزه امنیت انتخابات دغدغه ای ندارد

پلیس در حوزه امنیت انتخابات دغدغه ای ندارد