مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 18:052021-04-19ورزشي

اولین خرید بزرگ بارسلونا قطعی شد؛ رفیق لئو مسی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، قرارداد سرخیو آگوئرو، بهترین گلزن تاریخ باشگاه منچسترسیتی با این تیم در پایان این فصل به اتمام می رسد و سیتیزن ها چندی قبل رسما اعلام کردند برنامه ای مبنی بر تمدید قرارداد با این مهاجم 33 ساله ندارد.

- شبکه آرژانتینی TYC خبر از قطعی شدن انتقال سرخیو آگوئرو به بارسلونا داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، قرارداد سرخیو آگوئرو، بهترین گلزن تاریخ باشگاه منچسترسیتی با این تیم در پایان این فصل به اتمام می رسد و سیتیزن ها چندی قبل رسما اعلام کردند برنامه ای مبنی بر تمدید قرارداد با این مهاجم 33 ساله ندارد.

علیرغم مطرح شدن شایعات فراوان، به نظر می رسد مقصد بعدی سرخیو آگوئرو را باید بارسلونا دانست.

علیرغم ابراز تمایل تیم هایی چون یوونتوس و چلسی به خرید این مهاجم آرژانتینی، او علاقمند به انتقال به نوکمپ و بازی کردن در بارسلونا برای فصل بعد بوده و طرفین به زودی برای قراردادی دو ساله به توافق خواهند رسید.

شبکه TYV اعلام کرد حتی سرخیو آگوئرو حاضر شده دستمزد خود را برای این انتقال کاهش دهد و تصمیم قطعی او بازی در لالیگا برای فصل بعد خواهد بود.

سرخیو آگوئرو همیشه ارتباط صمیمی و دوستانه ای با لیونل مسی، کاپیتان بارسلونا داشته و به نظر می رسد انتقال این بازیکن می تواند در تمدید قرارداد بهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین خرید بزرگ بارسلونا قطعی شد؛ رفیق لئو مسی

اولین خرید بزرگ بارسلونا قطعی شد؛ رفیق لئو مسی