مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 17:252021-04-19سياسي

بهار جهادی در یکی از محروم ترین مناطق ایران/ تلاش در قلب محرومیت


گروه جهادی ایثارگران بدون مرز استان بوشهر در ششمین اردوی جهادی در منطقه بشاگرد بهاری متفاوت را برای خود و مردمان مهربان و نجیب یکی از دورافتاده ترین روستاهای ایران رقم زدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، شمسون دورافتاده ترین روستای بخش گوهران و هم مرز با استان سیستان و بلوچستان در بهار امسال میزبان اعضای گروه جهادی ایثارگران بدون مرز بود تا لحظات شاد و به یادماندنی برای مردمان سخت کوش کودکان دوست داشتنی این روستای دورافتاده رقم بخورد.

متأسفانه علی رغم گذشت 42 سال از انقلاب اسلامی مردم منطقه بشاگرد با مشکلات عدیده ای روبرو هستند که رفع آنها نیازمند تلاش و کار جهادی شبانه روزی همچنین نگاه ملی مسئولان به این منطقه می باشد.

نداشتن جاده و یا صعب العبور بودن مسیر بسیاری از روستاها، نبود زیرساخت کافی ارتباطات اعم از شبکه موبایل و اینترنت، آستان قدس رضوی یکی از درخواست های این روستای شیعه نشین در ورودی خاک سیستان بلوچستان بود.

علی رغم ظرفیت های بالقوه بشاگرد و کارهایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در این منطقه انجام شده است، سهم بشاگرد از سفره انقلاب بسیار کوچک بوده، به نظر می رسد با اعتبارات قطره چکانی نمی توان غفلت هایی را که درگذشته صورت گرفته را جبران نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهار جهادی در یکی از محروم ترین مناطق ایران/ تلاش در قلب محرومیت

بهار جهادی در یکی از محروم ترین مناطق ایران/ تلاش در قلب محرومیت