مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 17:102021-04-19سياسي

آیت الله عیسی قاسم:نهضت اسلامی تا احقاق حقوق سیاسی و مدنی ملت بحرین ادامه دارد


رهبر نهضت اسلامی بحرین تاکید کرد که تا وقتی که حکومت آل خلیفه حقوق سیاسی و مدنی ملت در تدوین قانون اساسی جدید و موسساتی مبتنی بر آن را محقق نکند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رهبر نهضت اسلامی ضی باشند و در آن قدرت، غرور، آسایش، امنیت و منفعت برای همه وجود دارد.

آیت الله عیسی قاسم گفت: اینکه زندان ها مملو از مردم کشور باشد، کاری پوچ است که حتی به نفع هدف سیاسی ناعادلانه ای که حکومت در نظر گرفته است، نیز نخواهد بود.

مطالبه آزادی زندانیان بحرینی جای مطالبه حقوق سیاسی و مدنی را نمی گیرد او وضعیت زندان ها را عامل تشدید اعتراضات و برافروخته شدن احساسات خشم مردم بحرین خواند و گفت: اگر هدف از شلوغ کردن زندان ها با هزاران آزاده، تبدیل کردن قضیه از مطالبه حقوق سیاسی و مدنی به قضیه مطالبه آزادی زندانیان است، فریادهای زندانیان آزاده از داخل زندان در مطالبه حقوق ملت دلیل قاطع شکست این توطئه است.

رهبر شیعیان بحرین تصریح کرد: مردم بحرین بسیار آگاه هستند و می دانند که راه حل بحران کشور تنها در بهبود اساسی اوضاع و ایجاد رابطه سیاسی میان ملت و حکومت بر اساس اصول جدید و صحیح است.

آیت الله عیسی قاسم ادامه داد: در بحرین یک بحران سیاسی و حقوقی وخیمی وجود دارد که تبعات آن هم برای ملت و هم حکومت خطرناک است، یعنی اگر دولت حقوق از دست رف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله عیسی قاسم:نهضت اسلامی تا احقاق حقوق سیاسی و مدنی ملت بحرین ادامه دارد

آیت الله عیسی قاسم:نهضت اسلامی تا احقاق حقوق سیاسی و مدنی ملت بحرین ادامه دارد