مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 16:502021-04-19سياسي

جدیدترین کاندیدای اصولگرایان برای انتخابات 1400 کیست؟


شورای مرکزی و دبیران استانی حزب اسلامی ایران زمین در بیانیه ای سید ابولقاسم رئوفیان را به عنوان داوطلب نامزدی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سال 1400 معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ تسنیم نوشت: شورای مرکزی و دبیران استانی حزب اسلامی ایران زمین در بیانیه ای سید ابولقاسم رئوفیان را به عنوان داوطلب نامزدی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری معرفی کرد.

شورای مرکزی و دبیران استانی حزب اسلامی ایران زمین در بیانیه ای سید ابولقاسم رئوفیان را به عنوان داوطلب نامزدی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری معرفی کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: بسمه تعالی إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّی یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم ملت بزرگ ایران: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از منحصر به فردترین ساختارهای حاکمیتی در جهان، اکنون در دهه پنجم از حیات با برکت خود شاهد گامهای بلند از تحقق رسالت،آرمان ها و اهداف خود و ناظر گامهایی به همان بلندا و یا بیشتر در افق های مختلف آینده است؛ به نظر می رسد خستگی و در راه ماندن، راه و رسم ملت بزرگ ایران نیست که این مسیر صدها و هزاران سال است آغاز شده و تداوم خواهد یافت و ما راهی جز مداومت و مقاومت برای حفظ مبانی و اهداف بلند دینی، ملی نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین کاندیدای اصولگرایان برای انتخابات 1400 کیست؟

جدیدترین کاندیدای اصولگرایان برای انتخابات 1400 کیست؟