مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 16:452021-04-19بين الملل

عمران خان معترضان ضد فرانسه را خطاب قرار داد


نخست وزیر پاکستان امروز، دوشنبه خطاب به معترضان ضد فرانسه گفت، آتش زدن، تخریب، اعتراضات به نفع اسلام نیست و تاثیری بر اهانت کنندگان به پیامبر اکرم (ص) نمی گذارد.

- نخست وزیر پاکستان امروز، دوشنبه خطاب به معترضان ضد فرانسه گفت، آتش زدن، تخریب، اعتراضات به نفع اسلام نیست و تاثیری بر اهانت کنندگان به پیامبر اکرم (ص) نمی گذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه الجزیره، عمران خان، نخست وزیر پاکستان در واکنش به اعتراضات علیه کاریکاتورهای موهن به رسول اکرم ص تصریح کرد: با رهبران اسلامی برای جرم دانستن اهانت به اسلام و نمادهای اسلامی هماهنگ می کنم.

او تصریح کرد: ما نیز از این اهانت ناراحتیم وقایع رخ داده قلب ما را به درد می آورد اما چه کسی تعیین می کند این عشق به پیامبر است؟ زمانی که این عشق به پیامبر به خشونت تبدل شده و از آن سوء استفاده می شود به نفع دین نخواهد بود بلکه موجب مشکلاتی برای کشور ما می شود.

این رویدادها باعث اذیت کشورهایی که اهانت کرده اند، نیست.

ما با تظاهرات و آشوب به خودمان آسیب می رسانیم نه به غرب.

اعتراضات علیه فرانسه در پاکستان طی چند هفته در چند شهر بزرگ این کشور برپا شده و اعضای گروه اسلام گرای رادیکال تحریک لبیک پاکستان TLP خواستار اخراج مارک بارتی، سفیر فرانسه از پاکستان و تحریم محصولات و شرکت های فرانس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمران خان معترضان ضد فرانسه را خطاب قرار داد

عمران خان معترضان ضد فرانسه را خطاب قرار داد