مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 16:402021-04-19سياسي

پیام های تسلیت دانشگاهیان و تشکل های دانشگاهی در پی شهادت سردار حجازی


جمعی از دانشگاهیان و تشکل های دانشگاهی در پیام های جداگانه ای شهادت سردار سید محمدحسین زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه را تسلیت گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرتگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، جمعی از را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است: مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا خبر درگذشت سرتیپ پاسدار سید محمد حسین زاده حجازی، جانشین فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب تأسف و تأثر فراوان شد.

این سردار بزرگ، سال ها مجاهدت مخلصانه در پاسداری از میهن و خدمت صادقانه به ملت عزیز ایران اسلامی را از خود به یادگار گذاشت.

عروج ملکوتی این فرمانده شجاع، مؤمن و ولایت مدار را به محضر رهبر معظم انقلاب، رزمندگان دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم، جامعه دانشگاهی کشور و به ویژه خانواده مکرم ایشان، تسلیت عرض می کنم و در این روز های پر خیر و برکت ماه مبارک رمضان از درگاه خداوند متعال، برای ایشان غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی خواهانم.

* رستمی: سردار حجازی تمام عمر خود را صرف اهتزاز پرچم اسلام و مبارزه با ظلم کرد حجت الاسلام مصطفی رستمی رییس نمایندگی مقام معظم رهبری در دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام های تسلیت دانشگاهیان و تشکل های دانشگاهی در پی شهادت سردار حجازی

پیام های تسلیت دانشگاهیان و تشکل های دانشگاهی در پی شهادت سردار حجازی