مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 15:452021-04-19اقتصادي

پلمب 365 رستوران و قهوه خانه در اردبیل


فرماندار شهرستان اردبیل به وضعیت بحرانی این شهرستان و تشدید محدودیت ها برای کنترل بیماری کرونا اشاره کرده و از پلمب 365 رستوران، قهوه خانه و قلیان سرا در اردبیل خبر داد.

- ایسنا/اردبیل فرماندار شهرستان اردبیل به وضعیت بحرانی این شهرستان و تشدید محدودیت ها برای کنترل بیماری کرونا اشاره کرده و از پلمب 365 رستوران، قهوه خانه و قلیان سرا در اردبیل خبر داد.

مسعود امامی یگانه روز دوشنبه 30 فروردین ماه در جریان بازدید سرزده از واحدهای صنفی و پاساژها در اردبیل اظهار کرد: با توجه به وضعیت بحرانی در شهر اردبیل و بستری روزانه 80 تا 100 بیمار کرونایی در این شهرستان همچنان اعمال محدودیت های کرونایی و تعطیلی واحدهای صنفی با جدیت دنبال می شود و به احتمال زیاد در هفته آینده نیز این محدودیت ها تشدید خواهد شد.

وی به بازدیدهای روزانه و شبانه اکیپ های بازرسی از واحدهای صنفی متعدد اشاره کرد و گفت: در این مدت 365 مرکز صنفی متخلف در ایام کرونایی پلمب شدند که عمده آنها رستوران ها، مراکز بین راهی، قلیان سراها، باشگاه های ورزشی و تالارها بوده است.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد تا عده ای با جان مردم بازی کنند چرا که تعطیل نبودن این مراکز و ادامه فعالیت آنها به انتشار ویروس کرونا منجر شده و ما به عنوان شاکی عمومی از این متخلفان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 365 رستوران و قهوه خانه در اردبیل

پلمب 365 رستوران و قهوه خانه در اردبیل