مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 15:402021-04-19اقتصادي

اشتغالزایی برای 1500 نفر در حوزه گردشگری و صنایع دستی زنجان


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان از اشتغالزایی برای یک هزار و 500 نفر با پرداخت تسهیلات کرونایی خبر داد.

- امیر ارجمند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برای پشتیبانی  از فعالان صنایع دستی و گردشگری، بخش خصوصی و مانع زدایی  برای بهبود و رونق تولید باید مقررات اضافی و محدودکننده برداشته شود که یکی از اساسی ترین نیازهای این بخش محسوب می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان تصریح کرد: با توجه به آسیب جدی وارد آمده به صنعت گردشگری و مشاغل مرتبط با حوزه صنایع دستی استان، امیدواریم با پرداخت تسهیلات به این واحدها بخشی از خسارات آنها جبران شده و منابع مالی تزریق شده به جلوگیری از تعطیلی و ادامه فعالیت تاسیسات گردشگری و کارگاه های صنایع دستی کمک کند.

وی با اشاره به پرداخت بیش از 180 میلیارد ریال تسهیلات کرونا به واحدهای گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: این تسهیلات در قالب وام هایی به تعداد 547 طرح با اشتغال یک هزار و 500 نفر به واحدهای گردشگری و صنعتگران صنایع دستی استان پرداخت شد.

ارجمند تصریح کرد: برای دریافت تسهیلات کرونا در استان 623 پرونده تشکیل شد که 76 پرونده مربوط به حوزه گردشگری و 547 پرونده مربوط به حوزه صنایع دستی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی برای 1500 نفر در حوزه گردشگری و صنایع دستی زنجان

اشتغالزایی برای 1500 نفر در حوزه گردشگری و صنایع دستی زنجان