مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 15:302021-04-19پزشكي

حریرچی: ناقضان قرنطینه مانند تروریست انتحاری هستند


روز گذشته 42 هزار و 598 نفر از هم وطنانی که در کشور تست مثبت کرونا بوده اند، از اصول قرنطینه تخطی کرده و قرنطینه را نقض کرده اند، نام این ها را می توان تروریست انتحاری نهاد، زیرا علاوه بر این که با عدم استراحت، جان خود را به خود خطر می اندازند، موجب انتقال این ویروس به سایر هم وطنان نیز می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ ایرج حریرچی، معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جلسهٔ ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین که عصر امروز در محل محوطهٔ استانداری قزوین برگزار شد، گفت: استان قزوین با توجه به خصوصیات جغرافیایی و تراکم جمعیتی و ترددهای آن، جزو استان هایی است که در این پیک به لحاظ تعداد بیماران از متوسط کشوری بالاتر است.

وی افزود: طبق گزارش های واصله، تصمیماتی که در سطح استان در رابطه با مقابله با این ویروس اتخاذ شده، مناسب بوده و قزوین جزو استان های موفق و نمونه است که با تعطیلی هایی که برای مشاغل مختلف در نظر گرفته، در کاهش زنجیرهٔ انتقال به موفقیت های قابل توجهی رسیده است.

این مسؤول در ادامه عنوان کرد: بهترین راه مقابله با بیماری کرونا که یکی از مهم ترین مشکلات جوامع بشری است، برگزیدن راه حل های جامع و همه نگر برای مقابله با این ویروس است؛ با توجه به این موضوع، بهترین راه مقابلهٔ موفقیت آمیز با این ویروس، تلاش در عدم اب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریرچی: ناقضان قرنطینه مانند تروریست انتحاری هستند

حریرچی: ناقضان قرنطینه مانند تروریست انتحاری هستند