مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 14:302021-04-19سياسي

نجات جان 8 صیاد در آبهای جنوب جزیره قشم


معاون دریایی بنادر و دریانوردی هرمزگان از نجات جان 8سرنشین شناور صیادی توسط نیروی دریایی سپاه در آبهای جنوب جزیره قشم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل مکی زاده عصر دوشنبه در تشریح جزییات نجات جان 8 صیاد در جمع خبرنگاران بیان داشت: حوالی ساعت 16 امروز 30 فروردین ماه یک فروند شناور صیادی در دو مایلی جنوب جزیره قشم، هنگام بیرون کشیدن تور ماهی گیری دچار آبگرفتگی می شود.

وی افزود: این شناور که مجهز به سیستم مخابراتی بوده اعلام اضطرار کرد و بلافاصله یک فروند شناور متعلق به نیروی دریایی سپاه که در منطقه حضور داشته پس از دریافت پیام وارد عمل شده وهر8 نفر صیاد مضطر را که پس از غرق شدن شناورشان گرفتار امواج شده بودند را نجات داده و درسلامت کامل به محل امن منتقل می کند.

معاون دریایی بنادر و دریا نوردی هرمزگان علل این حادثه را بی توجهی به هشدارهای هواشناسی و مبادرت به صیادی در شرایط نامساعد جوی اعلام کرد و گفت: علیرغم هشدارهای هواشناسی وتاکید از اجتناب سفر شناورهای کوچک صیادی در آن ساعت از روز، متاسفانه سرنشینان شناور مذکور با بی توجهی اقدام به صیادی در منطقه می کنند.

مکی زاده ضمن قدردانی از مشارکت و حضور به موقع نیروی های ندسا در این عملیات نجات اظهارداشت: در راستای امضای تفاهمنامه همکاری منعقده فی مابین اداره کل بنادر و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات جان 8 صیاد در آبهای جنوب جزیره قشم

نجات جان 8 صیاد در آبهای جنوب جزیره قشم