مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 13:552021-04-19سياسي

نقش آفرینی گروه جهادی شهید رجبی در کمک به اقشار نیازمند


گروه جهادی شهید محمدعلی رجبی گویم تشکیل شده از جوانان و نوجوانان پای کار که دغدغه خدمت به همنوع را سرلوحه کار قرار دادند و فعالیت های خود را در محدوده شهرک گویم و در مناطق محروم سیستان مانند شهر پلان و.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مسؤول گروه جهادی شهید رجبی  گویم وابسته بسیج  سازندگی سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز با تشریح عملکرد این گروه جهادی، اظهار داشت: با همکاری اعضای گروه، کمک بزرگان و خیران محترم در ایام خودجوش به خدمت رسانی می پردازد.

وی، تهیه و بسته بندی بیش از 700 بسته سبد کالا شامل (برنج، روغن، ماکارونی، سویا، حبوبات، قند و شکر، رب گوجه، پودرژله، نمک، مرغ) با همکاری مرکز نیکوکاری و صندوق خیریه و کمک خیرین به ارزش تقریبی 75 میلیون تومان و توزیع بین نیازمندان منطقه را از شاخص ترین فعالیت های این گروه جهادی از بدو شیوع بیماری کرونا دانست و گفت: به مناسبت میلادحضرت علی(ع) بسته بندی شکلات، تبرک اسکناس 1000 تومانی با یک عدد تقویم جیبی به تعداد 1200 عدد به ارزش تقریبی یک میلیون و 350 هزار تومان تهیه و توزیع شد.

وی با بیان اینکه بیش از 5 هزار و 400 عدد ماسک به ارزش 4 میلیون تومان بین اقشار کم برخوردار خصوصا ساکنین بافت قدیم گویم جهت پیشگیری از بیماری کرونا تهیه و توزیع شده است، تاکید کرد: دستکش و پک های بهداشتی را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آفرینی گروه جهادی شهید رجبی در کمک به اقشار نیازمند

نقش آفرینی گروه جهادی شهید رجبی در کمک به اقشار نیازمند