مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 فروردین 1400 ساعت 13:202021-04-19اقتصادي

ضرورت تکمیل تصفیه خانه آب سد کوچری در قم


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم با اشاره به ضرورت اتمام طرح انتقال آب از سرشاخه های دز گفت: طرح تصفیه خانه آب سد کوچری در روستای دودهک از طرح های اولویت دار استان قم محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن بهشتی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه مصرف میانگین آب شرب در استان قم چهار و نیم متر مکعب در روز است که در تابستان این میزان به 5 و نیم متر مکعب می رسد، گفت: برای جبران کمبود آب ناچار به برداشت از چاه های آب شور قم هستیم که کیفیت شیرینی آب را کاهش می دهد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با اشاره به اینکه طرح تصفیه خانه آب سد کوچری در روستای دو دهک از طرح های اولویت دار استان قم محسوب می شود، افزود: طرح تصفیه خانه آب سد کوچری با اعتبار 110 میلیارد تومان تا هفته دولت به بهره برداری می رسد و اجرای این طرح نه تنها نیاز استان قم به آب شیرین را برطرف می کند بلکه شهرستان ساوه و بخش های جعفرآباد و خلجستان را نیز از آب سرشاخه های دز بهره مند می سازد.

وی با تاکید بر اینکه مجوز ماده 23 برای تعریض جاده پردیسان به کهک در ردیف بودجه قرار گرفته که عملیات اجرای این طرح که در نگاه کلی تا فردو ادامه دارد با تخصیص شش و نیم میلیارد تومان در سال جاری آغاز می شود، ادامه داد: تحویل 184 واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن تا پایا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تکمیل تصفیه خانه آب سد کوچری در قم

ضرورت تکمیل تصفیه خانه آب سد کوچری در قم